Výzva na predkladanie ponúk - turistický sprievodca - ZRUŠENÁ!!! |
Výzva bola zrušená z dôvodu zverejnenia nesprávnej textácie, bude nahradená novou výzvou na rovnaký predmet obstarávania.
1. Verejný obstarávateľ:
Názov verejného obstarávateľa: Klub slovenských turistov, o. z. Sídlo: Záborského 33, 831 03 Bratislava IČO: 00688312 DIČ: 2020898935 Kontaktná osoba (meno a priezvisko): Ing. Dušan Valúch tel. č. kontaktnej osoby: 0908733781 e-mail kontaktnej osoby: Táto adresa je chránená pred robotmi nevyžiadanej pošty. Ak ju chcete vidieť, musíte mať povolený JavaScript. adresa hlavnej stránky verejného obstarávateľa /URL/: www.kst.sk
2. Zatriedenie obstarávacieho subjektu podľa zákona: - podľa §8 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov
3. Názov zákazky podľa verejného obstarávateľa: Publikácia „Turistický sprievodca“
4. Druh zákazky (tovar, služby, stavebné práce): služby
5. Hlavné miesto dodania tovaru/poskytnutia služieb/uskutočnenia stavebných prác: Klub slovenských turistov, Záborského 33, 831 03 Bratislava
6. Výsledok verejného obstarávania (typ zmluvy, lehota na realizáciu zákazky, platobné podmienky): - Zmluva o dielo - termín dodania 15.08.2021 - úhrada na základe faktúry predloženej dodávateľom
7. Opis predmetu zákazky: - zostavenie dvojjazyčného turistického sprievodcu na základe dodaných 50 POI (point of interest) z Poľska a 50 POI zo Slovenska v slovenskom a poľskom jazyku, - spracovanie poskytnutých textov, úprava textov, jazykové korektúry, preklady PL-SK resp. SK-PL, úprava fotografií, spracovanie obrázkov, zabezpečenie mapových podkladov a vyznačenia trás resp. jednotlivých POI do výstrižkov s mapovými podkladmi, zalomenie textov, grafické úpravy, spracovanie pre tlač, - spracovanie elektronického výstupu – turistického sprievodcu vo forme PDF dokumentu voľne stiahnuteľného zo stránky www.kst.sk - spracovanie tlačeného výstupu – turistický sprievodca tlačený, brožúra, formát – A5, rozsah – 100 strán, obálka – papier Zenith 270 g, tlač 4+0 CMYK, lamino 1+0 lesklé, vnútro – papier 135 g n. l., tlač 4+4 CMYK, väzba – špirálová kovová, plnofarebný, 10 000 ks, balených do fólie po 50 ks.
8. Spoločný slovník obstarávania: 79810000-5 Tlačiarenské služby 79820000-8 Služby súvisiace s tlačou 79821100-6 Korektorské služby 79822500-7 Grafické návrhy
9. Predpokladaná hodnota zákazky v EUR bez DPH: Predpokladaná hodnota zákazky bude určená týmto prieskumom (určenie predpokladanej hodnoty a určenie úspešného uchádzača bude realizované jedným prieskumom trhu), pričom prieskum trhu je nástrojom na určenie predpokladanej hodnoty zákazky v zmysle § 6 ods. 1 ZVO.)
10. Hlavné podmienky financovania a platobné dojednania: Obstarávané služby budú uhradené na základe dodávateľom vystavenej a odberateľom odsúhlasenej faktúry so splatnosťou 14 dní. Úhrada za poskytnuté služby bude realizovaná v súvislosti s implementáciou projektu PLSK.01.01.00-00-0116/17 - „Hory bez hraníc - integrácia siete turistických chodníkov do cezhraničného turistického produktu“, realizovaného v rámci programu cezhraničnej spolupráce Interreg V-A PL-SK.
11. Podmienky účasti: - oprávnenie podnikať a poskytovať požadované služby – predložiť kópiu výpisu z obchodného, živnostenského resp. podobného registra, - predloženie cenovej ponuky na kompletnú dodávku, - predloženie cenovej ponuky v cene bez DPH, sadzba DPH a cena celkom s DPH,
12. Kritérium/kritériá na vyhodnotenie ponúk a pravidlá ich uplatnenia: Najnižšia cena za kompletne nacenenú ponuku.
13. Lehota na predkladanie ponúk uplynie dňa: 27.07.2021 o 10:00 hod. Na ponuku predloženú po uplynutí lehoty na predkladanie ponúk verejný obstarávateľ nebude prihliadať.
14. Spôsob a miesto na predloženie ponúk: V prípade predkladania ponuky poštou alebo osobne - musí byť ponuka vložená do obalu, ktorý je uzatvorený a zapečatený alebo inak zabezpečený proti náhodnému otvoreniu. Na adresnej strane obalu musí byť ako odosielateľ uvedené meno, priezvisko a adresa uchádzača, ak ide o fyzickú osobu, alebo obchodné meno a sídlo uchádzača, ak ide o právnickú osobu, alebo obchodné meno a miesto podnikania uchádzača, ak ide o podnikateľa fyzickú osobu. Označenie adresáta: Klub slovenských turistov, Záborského 33, 831 03 Bratislava. Obal musí byť na adresnej strane označený výraznou poznámkou: „Turistický sprievodca – cenová ponuka - Neotvárať!“. V prípade, ak účastník doručuje ponuku poštou, je rozhodujúci dátum doručenia ponuky na uvedenú adresu. Podateľňa KST na Záborského ulici č. 33 v Bratislave je otvorená v pracovné dni od pondelka do piatka v čase od 8:00 do 15:00 h. Náklady súvisiace s prípravou ponuky a s účasťou vo výberovom konaní znáša účastník v celom rozsahu. Uchádzači sú svojimi ponukami viazaní do 31.08.2021. Predložené ponuky budú posudzované podľa ceny za kompletnú dodávku.
V prípade predkladania ponuky prostredníctvom e-mailu, je potrebné ponuku s uvedenými identifikačnými údajmi uchádzača a ostatnými nižšie uvedenými požadovanými náležitosťami ponuky, zaslať elektronicky na Táto adresa je chránená pred robotmi nevyžiadanej pošty. Ak ju chcete vidieť, musíte mať povolený JavaScript. .
15. Požadovaný obsah ponuky: Ponuka musí byť vyhotovená v jednom vyhotovení, ktoré zabezpečí trvalé zachytenie jej obsahu v tlačenej forme, musí byť vyhotovená písacím strojom alebo tlačiarenským výstupným zariadením výpočtovej techniky, jej obsah musí byť čitateľný, v štandardnom type písma s klasickým formátovaním, bez neštandardných symbolov, skratiek a informácií, ktoré nesúvisia s predmetom výzvy. Ponúkané ceny musia zohľadňovať vyššie uvedené požiadavky a účel. Predložená cenová ponuka musí obsahovať:
16. Vyhodnotenie ponúk: Predložené cenové ponuky budú vyhodnocované z pohľadu splnenia formálnych náležitostí a splnenia podmienok účasti v realizovanom verejnom obstarávaní až následne bude prebiehať vyhodnocovanie na základe ponúkaných cien.
Verejný obstarávateľ po vyhodnotení ponúk zašle informáciu o vyhodnotení ponúk všetkým uchádzačom elektronicky. Verejný obstarávateľ bude následne úspešného uchádzača kontaktovať prostredníctvom elektronickej pošty bez zbytočného odkladu s cieľom dohodnutia detailov plnenia a formy odovzdania záväznej objednávky požadovaných služieb. S úspešným uchádzačom bude uzatvorená Zmluva o dielo.
17. Jazyk, v ktorom možno predložiť ponuky: Slovenský jazyk alebo český jazyk.
18. Zákazka sa týka projektu / programu financovaného z fondov EÚ: PLSK.01.01.00-00-0116/17 - „Hory bez hraníc - integrácia siete turistických chodníkov do cezhraničného turistického produktu“, realizovaného v rámci programu cezhraničnej spolupráce Interreg V-A PL-SK
19. Dátum zaslania výzvy na predkladanie ponúk: 19.07.2021
V Bratislave, 19.07.2021 Ing. Peter Dragúň predseda KST |